Termeni de Referință pentru poziția de Ofițer Comunicare și PR
Scopul postului: Titularul postului va asigura comunicarea și vizibilitatea activității Fundației pentru Dezvoltare
Perioada de angajare: aprilie 2017 – martie 2018 (cu posibilitate de prelungire)
Responsabilităţile specifice:
- Participă la elaborarea și implementarea Strategiei de comunicare și a Planului operațional al Fundației pentru Dezvoltare;
 - Realizează rapoarte privind implementarea Strategiei de Comunicare;
 - Elaborează şi distribuie materiale de presă;
 - Monitorizează modul de reflectare în presă a activităţilor Fundației pentru Dezvoltare;
 - Administrează şi arhivează materialele de presă / contactele media;
 - Întreţine legătura cu mass-media şi pregăteşte materialele/rapoartele de presă;
 - Organizează şi participă la evenimentele de presă;
 - Participă la organizarea evenimentelor publice ale Fundației;
 - Participă la planificarea, elaborarea şi distribuirea produselor analitice a Fundației, a materialelor promoţionale şi informaţionale (broşuri, banere, pliante, etc);
 - Participă la administrarea paginii web a Fundației şi a conturilor din reţelele sociale;
 - Alte responsabilităţi relevante.
 
Cerințe de ocupare a postului:
- Educație: studii superioare în Jurnalism, Științe ale Comunicare și / sau alte domenii relevante;
 - Experiență de muncă: minimum trei ani de experiență în domeniul comunicării şi o cunoaştere bună a mass-media din Moldova; experienţa relevantă de lucru în cadrul unui ONG va constitui un avantaj.
 
Competențe și Abilități: cunoașterea excelentă a limbii române (inclusiv deprinderi excelente de scriere); cunoașterea la nivel înalt a limbilor engleză şi rusă; abilități avansate de utilizare a Microsoft Office (Word, Excel, Access, Power Point), cunoştinţe de bază de design; abilităţi excelente de comunicare şi interacţiune cu diferite categorii de persoane; rezistentă la stres, responsabilitate și punctualitate; abilităţi de a lucra independent şi în echipă, într-un mediu dinamic şi în termeni restrânși; integritate și discreţie profesională;
Locul de muncă: mun. Chișinău (sediul Fundației pentru Dezvoltare)
Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:
- CV-ul actualizat;
 - Scrisoarea de motivare (max. 1 pagină A4, accentuați experiența relevantă pe care o dețineți și motivația de a fi angajat(-ă) în această poziție; Indicați în scrisoarea de motivare două persoane de referință (numele persoanei, organizația și datele de contact) de la foști/actuali angajatori, profesori care vă cunosc bine calitățile și competențele etc.;
 
Dosarul de Aplicare trebuie completat în limba română sau engleză şi expediat prin email la adresa email: olga.gordila@fam.md cu indicarea “Anunț selectare Ofițer Comunicare și PR”.
Vor fi evaluate doar dosarele complete. La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate.
Data limita pentru depunerea dosarelor candidaților: 17 martie 2017, ora locală 18.00.
Persoana de contact: Olga Gordila – Bobeico, tel: 022 210198, e-mail: olga.gordila@fam.md.
Pentru a descărca documentul, urmăriți link-ul Termeni de Referință pentru poziția de Ofițer Comunicare și PR
		

