Termeni de Referință pentru poziția de Ofițer Comunicare și PR

Termeni de Referință pentru poziția de Ofițer Comunicare și PR

Scopul postului: Titularul postului va asigura comunicarea și vizibilitatea activității Fundației pentru Dezvoltare

Perioada de angajare: aprilie 2017 – martie 2018 (cu posibilitate de prelungire)

Responsabilităţile specifice:

  • Participă la elaborarea și implementarea Strategiei de comunicare și a Planului operațional al Fundației pentru Dezvoltare;
  • Realizează rapoarte privind implementarea Strategiei de Comunicare;
  • Elaborează şi distribuie materiale de presă;
  • Monitorizează modul de reflectare în presă a activităţilor Fundației pentru Dezvoltare;
  • Administrează şi arhivează materialele de presă / contactele media;
  • Întreţine legătura cu mass-media şi pregăteşte materialele/rapoartele de presă;
  • Organizează şi participă la evenimentele de presă;
  • Participă la organizarea evenimentelor publice ale Fundației;
  • Participă la planificarea, elaborarea şi distribuirea produselor analitice a Fundației, a materialelor promoţionale şi informaţionale (broşuri, banere, pliante, etc);
  • Participă la administrarea paginii web a Fundației şi a conturilor din reţelele sociale;
  • Alte responsabilităţi relevante.

 

Cerințe de ocupare a postului:

  • Educație: studii superioare în Jurnalism, Științe ale Comunicare și / sau alte domenii relevante;
  • Experiență de muncă: minimum trei ani de experiență în domeniul comunicării şi o cunoaştere bună a mass-media din Moldova; experienţa relevantă de lucru în cadrul unui ONG va constitui un avantaj.

 

Competențe și Abilități: cunoașterea excelentă a limbii române (inclusiv deprinderi excelente de scriere); cunoașterea la nivel înalt a limbilor engleză şi rusă; abilități avansate de utilizare a Microsoft Office (Word, Excel, Access, Power Point), cunoştinţe de bază de design; abilităţi excelente de comunicare şi interacţiune cu diferite categorii de persoane; rezistentă la stres, responsabilitate și punctualitate; abilităţi de a lucra independent şi în echipă, într-un mediu dinamic şi în termeni restrânși; integritate și discreţie profesională;

 

Locul de muncă: mun. Chișinău (sediul Fundației pentru Dezvoltare)

Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:

  • CV-ul actualizat;
  • Scrisoarea de motivare (max. 1 pagină A4, accentuați experiența relevantă pe care o dețineți și motivația de a fi angajat(-ă) în această poziție; Indicați în scrisoarea de motivare două persoane de referință (numele persoanei, organizația și datele de contact) de la foști/actuali angajatori, profesori care vă cunosc bine calitățile și competențele etc.;

 

Dosarul de Aplicare trebuie completat în limba română sau engleză şi expediat prin email la adresa email: olga.gordila@fam.md  cu indicarea “Anunț selectare Ofițer Comunicare și PR”.

Vor fi evaluate doar dosarele complete.  La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate.

 

Data limita pentru depunerea dosarelor candidaților: 17 martie 2017, ora locală 18.00.

 

Persoana de contact: Olga Gordila – Bobeico, tel: 022 210198, e-mail: olga.gordila@fam.md.

 

Pentru a descărca documentul, urmăriți link-ul Termeni de Referință pentru poziția de Ofițer Comunicare și PR