FDRM – anunț: Termeni de referință pentru contractarea unei/unor companii în vederea achiziției scaunelor pentru elevi și profesori
Prezentare generală: Fundaţia pentru Dezvoltare din Republica Moldova (FDRM) este o organizaţie non-guvernamentală, apolitică şi non-profit creată în 2005. Misiunea Fundației este de a contribui la promovarea şi îmbunătăţirea accesului la servicii educaţionale de calitate în Republica Moldova. FDRM este recunoscută pe plan național și internațional ca o organizație de referință cu programe / proiecte actuale și de impact în sectorul educației formale și non-formale și care vizează diverse categorii de beneficiari.
În perioada septembrie 2023 – aprilie 2024, Fundația pentru Dezvoltare din Moldova implementează proiectul „Extinderea rețelei Clasa Viitorului, a programului de robotică educațională și modernizarea cluburilor de robotică cu noi tehnologii LEGO” susținut financiar de Western NIS Enterprise Fund (WNISEF).
Obiectul concursului
În vederea implementării activităților din cadrul proiectului menționat mai sus FDRM solicită oferte de la persoane juridice din Republica Moldova pentru achiziția mobilierului pentru elevi și profesori.
Sarcina tehnică este descrisă mai jos pentru fiecare lot separat, poze cu mobilierul solicitat în cele trei loturi găsiți aici.
LOT I
1324 buc.- Scaune pentru elevi, conform imaginii atașate(imagine 1)
- șezut din material plastic (diferite culori) tip PP*
- picioare din metal (culoare gri 9006)
- dimensiune L44 x W45 x H42 – 46 cm
- referinta: https://www.dogusegitim.com/okul-mobilyalari/sandalye-gruplari/felisa/d03-11112
LOT II
44 buc- Scaune pentru profesori, conform imaginii atașate (imagine 2)
- șezut din material plastic (culoare albastru) tip PP*
- picioare din metal (culoare negru)
- dimensiune L44 x W45 x H38-52
- referinta: https://www.dogusegitim.com/e-cat/okul-genel-katalog.pdf (model D03-11133 – pag 119)
*Polipropilena (PP) este un polimer termoplastic extrem de durabil, elastic și ușor de întreținut. Este, de asemenea, ușor, rezistent la substanțe chimice și umiditate, și rezistent la radiațiile UV. Aceste proprietăți fac din PP o alegere ideală pentru scaunele școlare care vor fi folosite constant în instituții publice precum școlile, asigurând un mediu de învățare productiv pentru mulți ani înainte.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 30 ianuarie, ora 18.00, iar aceasta trebuie să includă și prețul de livrare în următoarele locații.
Destinația | Adresa | Total buc. scaun elev |
Colori | Total buc. scaun profesor albastru |
|||
roșu | sur | verde | albastru | ||||
IPG „Anton Guzun” | Anenii Noi, s. Bulboaca | 20 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 |
IPLT Varnița | Anenii Noi, s. Varnița | 30 | 7 | 7 | 8 | 8 | 1 |
IÎLT „Mihai Eminescu” | Căușeni, or. Căușeni | 30 | 7 | 7 | 8 | 8 | 1 |
IPLT „Mihail Sadoveanu” | Căușeni, s. Fîrlădeni | 25 | 6 | 6 | 6 | 7 | 1 |
IPLT „Nicolae Iorga” | Chișinău, mun. Chișinău | 36 | 9 | 9 | 9 | 9 | 1 |
LT „George Călinescu” | Chișinău, mun. Chișinău | 30 | 7 | 7 | 8 | 8 | 1 |
IPLT „Alexandr Pușkin” | Chișinău, mun. Chișinău | 30 | 7 | 7 | 8 | 8 | 1 |
IPLT „Spiru Haret” | Chișinău, mun. Chișinău | 25 | 6 | 6 | 6 | 7 | 1 |
LT „Mihai Eminescu” | Chișinău, mun. Chișinău | 35 | 9 | 9 | 9 | 8 | 1 |
IPLT „Alexandru Ioan Cuza” | Chișinău, mun. Chișinău | 30 | 7 | 7 | 8 | 8 | 1 |
IPLT „George Meniuc” | Chișinău, mun. Chișinău | 24 | 6 | 6 | 6 | 6 | 1 |
LTPA „Elena Alistar” | Chișinău, mun. Chișinău | 36 | 9 | 9 | 9 | 9 | 1 |
LTPR „Mihai Marinciuc” | Chișinău, mun. Chișinău | 30 | 7 | 7 | 8 | 8 | 1 |
IPLT „Nicolae Bălcescu” | Chișinău, s. Ciorescu | 36 | 9 | 9 | 9 | 9 | 1 |
LT „Pro Succes” | Chișinău, mun. Chișinău | 30 | 7 | 7 | 8 | 8 | 1 |
IPLT „Waldorf” | Chișinău, mun. Chișinău | 36 | 9 | 9 | 9 | 9 | 1 |
IPLT „Vasile Vasilache” | Chișinău, mun. Chișinău | 24 | 6 | 6 | 6 | 6 | 1 |
IPLT „Dragoș-Vodă” | Chișinău, com.Stăuceni | 30 | 7 | 7 | 8 | 8 | 1 |
LT „Gheorghe Ghimpu” | Chișinău, com. Colonița | 26 | 6 | 6 | 7 | 7 | 1 |
IPLR cu Profil Sportiv | Chișinău, mun. Chișinău | 38 | 9 | 9 | 10 | 10 | 1 |
LT „Ştefan Vodă” | Chişinău, or. Vadul lui Vodă | 36 | 9 | 9 | 9 | 9 | 1 |
IPG nr. 31 | Chișinău, mun. Chișinău | 30 | 7 | 7 | 8 | 8 | 1 |
LT „Vasile Alecsandri” | Chișinău, mun. Chișinău | 31 | 7 | 8 | 8 | 8 | 1 |
IPLT „Grătiești” | Chișinău, com. Grătieși | 26 | 6 | 6 | 7 | 7 | 1 |
CE Gimnaziul-Grădiniță „STEAM” | Chișinău, mun. Chișinău | 30 | 7 | 7 | 8 | 8 | 1 |
IPLT „Ştefan cel Mare” | Drochia, or. Drochia | 30 | 7 | 7 | 8 | 8 | 1 |
IP Liceul Teoretic rus nr. 3 | Drochia, or. Drochia | 30 | 7 | 7 | 8 | 8 | 1 |
IPG „Viorel Cantemir” | Drochia, s. Sofia | 27 | 6 | 7 | 7 | 7 | 1 |
IPLT „Nicolae Donici” | Dubăsarii Vechi, r. Criuleni | 24 | 6 | 6 | 6 | 6 | 1 |
IPLT „Vasile Suhomlinski” | Edineț, mun. Edineț | 25 | 6 | 6 | 6 | 7 | 1 |
LT „L. Blaga” | Leova, s. Iargara | 26 | 6 | 6 | 7 | 7 | 1 |
IPG „Victor Dumbrăveanu” | Rîșcani, s. Corlăteni | 30 | 7 | 7 | 8 | 8 | 1 |
IPLT Zubrești | Străşeni, s. Zubrești | 36 | 9 | 9 | 9 | 9 | 1 |
IPLT „Ștefan Vodă” | Ștefan Vodă, or. Ștefan Vodă | 36 | 9 | 9 | 9 | 9 | 1 |
IPLT „Olimpii Panov” | Taraclia, or. Taraclia | 26 | 6 | 6 | 7 | 7 | 1 |
IPLT „Gheorghe Asachi” | Ungheni, Ungheni | 32 | 8 | 8 | 8 | 8 | 1 |
IPLT „Ion Creangă” | Ungheni, mun. Ungheni | 34 | 8 | 8 | 9 | 9 | 1 |
IPG „Gaudeamus” | Ungheni, s. Petrești | 24 | 6 | 6 | 6 | 6 | 1 |
IPLT „Elada” | Ungheni, s. Măcărești | 20 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 |
IPLT „Valentin Moșcov” | UTAG, mun. Ceadîr-Lunga | 36 | 9 | 9 | 9 | 9 | 1 |
IPG „Piotr Cazmalî” | UTAG, mun. Ceadîr-Lunga | 36 | 9 | 9 | 9 | 9 | 1 |
IPG Baurci | UTAG, Ceadîr-Lunga, s. Baurci | 36 | 9 | 9 | 9 | 9 | 1 |
IPLT „Mihail Ceachir” | UTAG, mun. Ceadîr-Lunga | 26 | 6 | 6 | 7 | 7 | 1 |
IPLT „Nicolai Tretiacov” | UTAG, mun. Comrat | 36 | 9 | 9 | 9 | 9 | 1 |
Total buc. | 1324 | 319 | 321 | 341 | 343 | 44 |
Oferta de participare la concurs
Oferta datată, semnată și ștampilată va fi expediată prin e-mail la: bondarciuc.andrei@clasaviitorului.md până la data de 30 ianuarie, ora 18.00, și va include:
- Date despre companie (denumirea, adresa, telefonul de contact, adresa electronică, persoana responsabilă);
- Copia certificatului de înregistrare/ Extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice;
- Oferta financiară va fi completată conform loturilor de mai sus în tabel, indicarea prețului în MDL, cu și fără TVA, pentru fiecare poziție separat. (Compararea ofertelor financiare se va face în MDL).
- Termene și condiții de livrare a produselor.
Fiecare participant la tender poate opta să transmită ofertele pentru un singur lot sau pentru ambele.
Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 069976693 sau la adresa de e-mail: bondarciuc.andrei@clasaviitorului.md
Notă: FDRM își rezervă dreptul să nu aleagă nicio ofertă în cazul în care ofertele primite nu vor corespunde cerințelor sale.