Fundația pentru Dezvoltare este recunoscută pe plan național și internațional ca o organizație de referință cu programe / proiecte actule și de impact în sectorul educației formale și non-formale și care vizează diverse categorii de beneficiari.
Activitatea Fundației pentru Dezvoltare este îndreptată spre promovarea educației de calitatea prin dezvoltarea modelelor eficiente de management în educație cu accent pe parteneriat educațional și susținerea programelor de educație non – formală și formare continuă pentru copii, tineri și adulți.
Echipa Fundației este formată din persoane ce demonstrează profesionalism în activitate, motivație personală și creativitate. Noi suntem:
– Responsabili și de încredere
Fundația pentru Dezvoltare demonstrează responsabilitate și angajament în procesul de implementare a programelor și proiectelor organizației ținând cont de cele mai înalte standarde de calitate și etică profesională;
– Integri și transparenți în activitate
Fundația pentru Dezvoltare se ghidează și respectă în activitatea sa procedurile și politicile interne privind transparența și integritatea proceselor de management și nu desfășoară activități ce vin în contradicție cu valorile organizaționale și legislație în vigoare.
– Cu inițiativă și mereu implicați
Fundația pentru Dezvoltare este activ implicată în diverse proiecte și activități și își expune părerea pe segmentul său de expertiză păstrînd neutralitatea și imparțialitatea.
Echipa Fundației este compusă din profesioniști cu o viziune clară asupra activităților și perspectivelor de dezvoltare. Fundația încurajează gîndirea proactivă și creșterea profesională a echipei.
Știm că succesul oricărei organizații depinde integral de resursele sale umane, astfel Fundația pentru Dezvoltare angajează persoane cu un înalt nivel de expertiză, cunoștințe și abilități în domeniile sale de activitate. Membrii echipei noastre demonstrează profesionalism, integritate și multă dedicație în activitatea lor zilnică. Sunt bine pregătiți și sunt fluenți în limbile română, engleză, rusă, spaniolă și altele. În cadrul Fundației pentru Dezvoltare se implementează anual instrumentul de evaluare a performanței personalului, în urma căruia se oferă oportunități de instruire continuă pentru angajați, oportunități de creștere profesională și dezvoltarea noilor competențe.
„Mulțumesc echipei Fundației pentru Dezvoltare pentru o activitate de instruire atît de necesară și utilă nouă, managerilor. Subiectul achizițiilor este foarte important de a fi analizat și înțeles în profunzime, iar tehnic și procedural executat corect, dacă ne dorim un management eficient al instituției școlare și transparență al gestionării finanțelor”.
“Stabilirea corectă a priorităților de dezvoltare pentru o instituție pre-univeristară este cheia succesului acesteia și asigură, atît un proces educațional calitativ, dar și contribuie la dezvoltarea unui parteneriat educațional cu părinții, ONG din comunitate, elevii și alți actori implicați. Mulțumesc pentru un training ce ne-a oferit o perspectivă nouă asupra priorităților instituțiilor pe care le gestionăm și cum pentru viitor putem să analizăm și prognozăm mult mai bine bugetul școlii”.