Blog

News

Angajăm asistent/ă de proiect part-time

Fundația pentru Dezvoltare din Republica Moldova (Fundația) cu suportul Fundaţiei pentru Copii „Pestalozzi” (Elveţia), implementează faza II al proiectul: „Incluziunea educațională și socio-psihologică a copiilor de migranți”. Anii de implementare: ianuarie 2023 decembrie 2025. Proiectul are drept scop îmbunătățirea mediului școlar pentru a oferi servicii educaționale incluzive cu accent pe copii de migranți; fortificarea cooperării intersectoriale și îmbunătățirea mecanismelor de colectare a informației despre copiii de migranți. Beneficiarii proiectului sunt copiii claselor a VIII-IX, părinții cărora sunt plecați peste hotare din 15 școli partenere proiectului, selectate din 5 raioane.
Recenta cercetare, Skills and Migration Country Fiche Moldova, relatează că în 2020 peste hotarele țării se aflau circa 1.150.000 de moldoveni. Potrivit Strategiei Educației pentru Dezvoltare 2030 (Strategia), principalul motiv pentru care moldovenii părăsesc țara este sărăcia, lipsa oportunităților de angajare, lipsa oportunității de a-și îmbunătăți rapid nivelul de trai și sistemul de securitate și social nesatisfăcător. De asemenea, Strategia precizează că aproximativ 40% din numărul total de migranți care părăsesc țara pe termen lung sunt adulți de 30-44 de ani. Ceea ce înseamnă că peste o treime dintre adolescenți au cel puțin un părinte care lucrează în străinătate. Totodată, Biroul Național de Statistică (BNS) a precizat că 52,5% copii (7-15 ani) rămân fără îngrijire părintească, inclusiv cei ai căror părinți au plecat în străinătate. Astfel, acești copii lăsați acasă au devenit vulnerabili și au nevoie să primească sprijinul necesar pentru dezvoltarea lor educațională, socială și psihologică.
La această etapă, Fundația pentru dezvoltare anunță concurs de angajare a unui/unei persoane pentru funcția de asistent/ă de proiect.
Perioada de angajare: ianuarie 2023 – decembrie 2025.
Implicare: part-time (40%)
ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI:
În cadrul proiectului responsabilitatea de bază a asistentei/asistentului se referă la oferirea suportului administrativ şi logistic echipei de implementare a proiectului pentru realizarea în timp a tuturor activităților planificate întru atingerea scopului de baza a proiectului.
 va participa la ședințele de planificare și coordonare
 va oferi sprijin logistic și va asista, din punct de vedere tehnic, în procesul organizării activităților planificate (ateliere de lucru, evenimente etc.)
 va participa în procesul documentării evenimentelor și la procesarea chestionarelor de evaluare
 va elabora contractele pentru experții de scurtă durată, implicați în implementarea proiectului
 va solicita oferte de produse și / sau servicii ce urmează a fi achiziționate
 va acorda suport în comunicarea cu partenerii, beneficiarii proiectului, prestatori de servicii și cu alți actori;

 va oferi suport în elaborarea instrumentelor de lucru ale echipei de proiect necesare implementării activităților;
 va realiza alte sarcini în acord cu specificul funcției.

Studii: Studii superioare în domeniul: social/economic/sociologic, etc.
Cerințe față de candidat:
 Experiența de lucru în cadrul organizațiilor neguvernamentale de minimă de 2 ani. Experiența de lucru în cadrul organizațiilor donatoare naționale/internaționale va constitui un avantaj,
 Abilități de a lucra în echipă şi independent;
 Abilități excelente de utilizare a computerului (MS Office (Word, Excel), Internet),
 Experiență de lucru cu copii și instituțiile de învățământ de nivel gimnazial constituie un avantaj.
 Cunoștințe avansate de comunicare verbală și scrisă în limbile engleză și rusă va constitui un avantaj.
Abilități personale:
 Responsabil/ă, punctual/ă,
 Orientat/ă spre rezultat, inovativ și motivat/ă,
 Flexibil/ă de a învăța lucruri noi,
 Spirit de echipă și abilități interpersonale excelente.
Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:
 CV-ul actualizat cu indicarea experienței relevante poziției (max. 3 pagini);
 Scrisoarea de motivare (max. 1 pagină A4, accentuați experiența relevantă pe care o dețineți și motivația de a fi angajat(-ă) în această poziție; Indicați în scrisoarea de motivare două persoane de referință (numele persoanei, organizația și datele de contact) de la foști/actuali angajatori, profesori care vă cunosc bine calitățile și competențele profesionale și personale etc.
 Oferta financiara

Dosarul va fi expediat la adresa de email victoria.barbulat@fam.md, cu indicarea în linia de subiect ”Asistent de proiect”
Vor fi evaluate doar dosarele complete. La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate
Termen limită de aplicare: 25 ianuarie 2023.
Pentru orice informații adiționale ne puteți contacta la tel. 069 99 87 48, persoana de contact – Victoria Barbulat.