Fundația pentru dezvoltare angajează asistent/ă de proiect full-time

Fundația pentru dezvoltare angajează asistent/ă de proiect full-time

Fundația pentru Dezvoltare din Republica Moldova (Fundația) cu suportul Fundaţiei pentru Copii „Pestalozzi” (Elveţia), implementează faza II al proiectul: „Sprijin social, educational si psihologic pentru copii romi de virsta prescolara si scolara pentru integrarea cu succes in sistemul de invatamant general”. Anii de implementare: septembrie 2023  – august 2026.

Proiectul se axează pe trei obiective majore: accesul copiilor romi la învățământ preșcolar, crearea unui mediu inclusiv pentru copii romi din treptele preșcolar și primar, fortificarea cunoștințelor și abilităților părinților romi de a susține copii pe parcursul procesului educațional și acordarea suportului APL și serviciilor subordonate pentru a oferi servicii sociale și educaționale mai bune pentru familiile de romi.

La această etapă, Fundația pentru dezvoltare anunță concurs de angajare a unui/unei persoane pentru funcția de asistent/ă  de proiect.

Perioada de angajare: 15 septembrie 2023 – august 2026.

Implicare: full – time (100%)

ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI:

În cadrul proiectului responsabilitatea de bază a asistentei/asistentului se referă la oferirea suportului administrativ şi logistic echipei de implementare a proiectului pentru realizarea în timp a tuturor activităților planificate întru atingerea scopului de baza a proiectului.

  • va participa la ședințele de planificare și coordonare
  • va oferi sprijin logistic și va asista, din punct de vedere tehnic, în procesul organizării activităților planificate (ateliere de lucru, evenimente etc.)
  • va participa în procesul documentării evenimentelor și la procesarea chestionarelor de evaluare
  • va elabora contractele pentru experții de scurtă durată, implicați în implementarea proiectului
  • va solicita oferte de produse și / sau servicii ce urmează a fi achiziționate
  • va acorda suport în comunicarea cu partenerii, beneficiarii proiectului, prestatori de servicii și cu alți actori;
  • va oferi suport în elaborarea instrumentelor de lucru ale echipei de proiect necesare implementării activităților;
  • va realiza alte sarcini în acord cu specificul funcției.

Studii: Studii superioare în domeniul: social/economic/sociologic, etc.

Cerințe față de candidat:

  • Experiența de lucru în cadrul organizațiilor neguvernamentale de minimă de 2 ani. Experiența de lucru în cadrul organizațiilor donatoare naționale/internaționale va constitui un avantaj,
  • Abilități de a lucra în echipă şi independent;
  • Abilități excelente de utilizare a computerului (MS Office (Word, Excel), Internet),
  • Experiență de lucru cu copii și instituțiile de învățământ de nivel gimnazial constituie un avantaj.
  • Cunoștințe avansate de comunicare verbală și scrisă în limbile engleză și rusă va constitui un avantaj.

Abilități personale:

  • Responsabil/ă, punctual/ă,
  • Orientat/ă spre rezultat, inovativ și motivat/ă,
  • Flexibil/ă de a învăța lucruri noi,
  • Spirit de echipă și abilități interpersonale excelente.

Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:

  • CV-ul actualizat cu indicarea experienței relevante poziției (max. 3 pagini);
  • Scrisoarea de motivare (max. 1 pagină A4, accentuați experiența relevantă pe care o dețineți și motivația de a fi angajat(-ă) în această poziție; Indicați în scrisoarea de motivare două persoane de referință (numele persoanei, organizația și datele de contact) de la foști/actuali angajatori, profesori care vă cunosc bine calitățile și competențele profesionale și personale etc.
  • Oferta financiara

Dosarul va fi expediat la adresa de email ludmila.ivanov@fam.md, cu indicarea în linia de subiect ”Asistent de proiect”

Vor fi evaluate doar dosarele complete. La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate

Termen limită de aplicare: 15 septembrie 2023.

Pentru orice informații adiționale ne puteți contacta la tel. 0698 444 11, persoana de
contact – Ludmila Ivanov.